niedziela, 16 maja 2010

31.03 - 04 kwiecień Sitael


31.03 - 04 kwiecień Sitael

Niech Twoja Miłość Światło i Moc przyniesie mi słoneczną siłę radości i afirmacji życia.
Uczyń mnie dawcą nadziei, prowadź mnie abym teraz i zawsze poznał, wkraczał i poszerzał pole światła wewnątrz i na zewnątrz siebie. godz. 00,40 - 01,00
Jego imię znaczy : Pan , nadzieja wszelkiego stworzenia ; Rycerz Boga ; Konstrukcja.
Obszary działania : Miłość Sprawiedliwość Postrzeganie ezoteryczne, przeszła życia, premonicja Ewolucja / Postęp. Jest Aniołem pobierającym energie duchowe z najwyższych poziomów by przekazać je planom o niższych wibracjach w postaci fal wzmagających odpowiedzialność i popychających ku rozwojowi.
Jako Anioł Mądrości przekazuje nam najwyższe nauki - takie, które można ogarnąć jedynie za pośrednictwem naszego Wyższego Umysłu i poprzez Drogę Serca.
Będąc Aniołem Opiekunem wymaga abyśmy byli odpowiedzialni za nasze czyny i słowa, żyli w harmonii z otoczeniem i zgodnie z prawem, broniąc prawdy i dotrzymując danego słowa. Ochrania przed siłami, które oddalają nas od światła. Otwiera drzwi do postrzegania nieświadomego, wolnego od fałszu, zakłamania i obłudy. Ułatwia obiektywną ocenę zaistniałych zdarzeń. Sprzyja byciu wolnym od nieprawości i zafałszowanych okoliczności.

W negatywnych aspektach przejawia się hipokryzja, niewdzięczność, krzywoprzysięstwo.

1 komentarz: