niedziela, 16 maja 2010

07 -12 sierpień Seheiah


07 -12 sierpień Seheiah

Niech Twoja Moc Promieniowania przebudzi moje zmysły duchowe na światło słowa twórczego. Stań się moim przewodnikiem na drodze do opanowania mojej gwałtowności abym mógł przemienić ten potencjał energii w dawanie miłości.
Utrzymuj mnie zawsze w doskonałej harmonii z Tobą i planem boskim. godz. 09,00 - 09,20
Jest Aniołem Lekarzem i jego imię znaczy : Bóg, który uzdrawia chorych ; Błogosławieństwo Boga; Długowieczność.
Obszary działania : Eliminacja Karmy Opieka Ewolucja / Postęp Zdrowie / Uzdrawianie. Jest Aniołem Opiekunem, który pomaga w przejściu przez doświadczenia fizyczne, materialne i duchowe.
Jest Przewodnikiem o wielkiej mocy, wymagającym byśmy utrzymywali higienę życia, by zawsze być w harmonii z naszym światem zewnętrznym. Reprezentuje siłę Duchowego Wojownika otwierającego Drogę. Prosi o umiejętne gospodarowanie codziennymi działaniami zastanawiając się zawsze nad ich konsekwencjami uczuciowymi, moralnymi i duchowymi dotyczącymi tych, którzy nas otaczają.
Chroni przed pożarami, kataklizmami, moralnym upadkiem, zniecierpliwieniem, agresją, zmęczeniem. Wpływa na szybką rehabilitację, odbudowanie szacunku, regenerację moralną i fizyczną. Mądrość wynika z doświadczenia, dlatego dąży do tego aby jego podopieczni wyciągali wnioski z własnych doświadczeń, by uczyli się roztropności.

W negatywnym aspekcie rządzi katastrofami, wypadkami, powoduje apopleksję. Wpływa na ludzi, którzy najpierw działają a dopiero potem myślą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz