niedziela, 16 maja 2010

01 - 05 czerwiec Hariel


01 - 05 czerwiec Hariel

Niech Twoje Światło pomoże rozpoznać mi moje światło wewnętrzne i prowadzi mnie w mrokach mego życia.
Oczyść mnie źródlaną Wodą życia z wszelkiej destrukcji i przemień mnie aby moje myśli stały się twórczyniami życia i nadziei dla mnie i wszystkich, z którymi doświadczam. godz. 04,40 - 05,00
Jego mię znaczy : Oczyszczanie ; Bóg Stwarzający ; Ucho Boga.
Obszary działania : Miłość Praca Ewolucja / Postęp Misja życiowa.
Jako Anioł Opiekun wymaga od swoich podopiecznych oczyszczania myśli i wewnętrznego niższego mentalu, aby w medytacji żadna negatywna myśl lub krytyka nie zdołała obniżyć ich wibracji. Pomaga w utrzymaniu wiary w trudnych momentach doświadczeń pojawiających się na Drodze życia. Może ją nawet przywrócić w przypadku utraty.
Prosi by wyzwolili się ze złych nawyków; generalnie z przyzwyczajeń, ponieważ nie ma dobrych czy złych przyzwyczajeń - wszystkie nawyki unieruchamiają jak owad zatopiony w bursztynie. Sprawiają, że punkty spojeń naszej konstrukcji się wzmacniają. Wpływa na destabilizację, wypełnia nowym sposobem myślenia i rozumienia rzeczy dzięki czemu urodzeni w dniach jego władania mogą ewoluować bez końca i posuwać się na Drodze.
Pomaga pracować nad ciałem mentalnym w celu osiągnięcia jego niezależności i dotrzeć do pierwszych pod planów ciała przyczynowego. Prowadzi w kierunku duchowości pomaga oczyścić duszę, żyć zgodnie z wartościami zwalczając niskie instynkty. Niech działaniom towarzyszy wiara, nadzieja oraz miłość. Boska Triada - to najkrótsze przesłanie Hariela.
W negatywnym aspekcie rządzi podziałami i religijnymi wojnami. Sprzyja sektom. Pobudza niskie instynkty, rozwija złe cechy charakteru, nałogi, Bezbożność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz