poniedziałek, 17 maja 2010

23 -27 listopad Vehvel


23 -27 listopad Vehvel

Niech Twoje Światło Wszechmiłości wypełni moje myśli, słowa i czyny abym wzniósł się ku boskości ponad moje ludzkie ograniczenia. Niech ukarze się moje prawdziwe piękno, wyrazi na zewnątrz to kim jestem wewnętrznie.
Proszę otwórz moje serce na bezwarunkową miłość. godz. 16,00 - 16,20
Jego imię znaczy : Wzniesienie ; Wielkość ; Bóg Wielki i Wzniosły ; Pocieszenie Boga.
Obszary działania : Ewolucja / Postęp Misja życiowa.
Wznosi naszą wiarę i podtrzymuje w momentach zwątpienia. Przypomina, że do demoralizacji prowadzi nadmierna zmysłowość czy też namiętność ; z drugiej strony daleko posunięty rygor, bojaźń, surowość sprzyjająca powstawaniu patologii. Dlatego też pragnie aby nasze życie pozostawało w harmonii, było zgodne z zasadami etyki i moralności.
Jako Anioł Opiekun prosi byśmy pozostawali w stanie szczodrości serca. Wymaga byśmy wyrażali miłość Ery Wodnika, to znaczy miłość dawanie, miłość uniwersalną, miłość, która się nie zawęża, która nie zna żadnych ograniczeń. W momencie gdy zalety naszego serca nie wystarczają pozwala przezwyciężyć małe problemy komunikacyjne z inną osobą, połączyć się z Wyższym źródłem Miłości. Wówczas, w momencie przywołania Vehvela, inaczej odczujemy, odbierzemy daną sytuację i będziemy mieli trochę więcej miłości dla tej osoby. To dzięki niemu będziemy mogli odczuć, że to właśnie Ja Jestem żyjące w nas może kochać Ja Jestem żyjące w drugim człowieku. Swoim podopiecznym wzmacnia naturalne, pozytywne cechy charakteru.

W negatywnych aspektach rządzi nienawiścią oraz hipokryzją, prowadzi do wynaturzeń i patologii, opiekuje się egoistami. Są nadmiernie emocjonalni, pozbawieni głębszej wiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz