niedziela, 16 maja 2010

23 - 27 lipiec Nith–Haiah


23 - 27 lipiec Nith–Haiah

Niech Twoja magiczna moc światła wprowadzi mnie w światy niewidzialne i odkryje przede mną tajemnice mądrości i przewodnictwa duchowego. Zapłoń niebieską błyskawicą w mym umyśle abym stał się umysłem światła otwartym na wyższą wiedzę i nauczanie.
Proszę przebudź we mnie wewnętrznego mistrza aby poprowadził mnie ku właściwemu wyborowi i w zgodzie z celem mojej inkarnacji. godz. 08,00 - 08,20
Jego imię znaczy : Bóg, który daje mądrość ; Mistrz wewnętrzny.
Obszary działania : Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Inteligencja.
Jako Anioł Opiekun wymaga od swoich podopiecznych mądrości wewnętrznej by w codziennym życiu zostali uznani za tych co niosą Światło Boże. Przegania negatywne intencje i projekcje chorobliwych myśli pochodzących od anty wtajemniczonych. Wspomaga pracę nad ciałem snu i pozwala rozwinąć mediumiczny dar. Przekazuje stosowną inspirację wszystkim nauczającym, tym którzy są odpowiedzialni za grupy a także dyrektorom przedsiębiorstw.
W zabiegach o rozwój duchowy jest on sprzyjającym Przewodnikiem przynoszącym nauki Ery Wodnika : nowatorskie nauczanie dyskutując - polemizując z wszystkimi naszymi zdobyczami, z całą naszą dotychczasową wiedzą. Obdarza intuicją, siłą woli, umiłowaniem prawdy, kreatywnością, perfekcją, zdolnościami mediumicznymi, mądrością.
Reprezentuje władzę nad duchowymi mocami, ułatwia pojmowanie głębokich sekretów życia. Pomaga postrzec prawdziwy cel życia i otacza duchową siłą. Rozwija altruizm, dobroczynność, bezinteresowność, pewność siebie. Ułatwia medytacje, relaksacje, pracę nad własnym rozwojem na duchowej ścieżce, nad snem.

W negatywnym aspekcie zachęca do uprawiania czarnej magii, ulegania podszeptom złego. Ludziom, zwierzętom, płodom ziemskim przekazuje negatywne cechy. Pielęgnuje myślenie o sobie, destrukcję, chorobliwe projekcje, daleko posuniętą interesowność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz