niedziela, 16 maja 2010

15 - 19 luty Manakel


15 - 19 luty Manakel

Niech Twoja Miłość Światło i Moc wypełnią mnie zrozumieniem odwiecznych praw kosmicznych.
Zapłoń we mnie czystym płomieniem bożym i obudź wewnętrzną siłę stabilności. Proszę, niech Twa energia uwolni mnie od wszelkiej niezgody i utrzymuje na zawsze w harmonii z Tobą.
godz. 21,40 - 22,00
Jest to Anioł Lekarz, inne znaczenia : Bóg, który asystuje i utrzymuje wszystkie rzeczy ; Wierność Boga ; Wiedza Dobra i Zła.
Obszary działania : Miłość Pieniądze Eliminacja Karmy Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Zdrowie / Uzdrawianie Jest Aniołem Dobra i Zła. Wymaga panowania nad naszymi energiami wody, emocjonalnym morzem poprzez pracę nad zharmonizowaniem naszego Drzewa życia. Pomaga zrównoważyć Wodę i Ziemię w strukturze energetycznej Jestestwa.
Jako Anioł Opiekun rozumie nasze słabości i pragnie byśmy posiadali najlepsze cechy ciała i duszy. Wprowadza stabilność i trwałość w podejmowanych działaniach. Jest Aniołem, który podpowiada, wprowadza w nasze wnętrze sentencje Boskich Reguł, Prawd Kosmicznych.

W negatywnym aspekcie rządzi złymi fizycznymi i moralnymi cechami. Patronuje depresji, zaburzeniom psychicznym, introwertyzmowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz