niedziela, 16 maja 2010

11 - 15 marzec Haiaiel


11 - 15 marzec Haiaiel

Niech Twoja Miłość, Światło i Moc uczyni mnie jasnym z samym sobą. Wznieś mnie ku zwycięstwu nad wszelką niezgodą wewnątrz i na zewnątrz mnie.
Niech Twa emanacja utrzymuje w równowadze moje emocje i rozum, a Płomienie Wszechmiłości płoną w moim sercu na zawsze. godz. 23,20 - 23,40
Haiaiel jest Aniołem Lekarzem. Jego imię znaczy : Bóg, Mistrz Wszechświata, Klęski Boże, Broń do wewnętrznej walki.
Obszary działania : Sprawiedliwość Opieka. Pozwala oświetlić nasze odczuwanie poprzez światło rozróżnienia. Przynosi wielką płynność na poziomie ciał subtelnych, pozwala odnaleźć wiedzę zachowaną w naszych pamięciach.
Jako Anioł Opiekun wymaga panowania nad odczuciami by nie dać się ponieść fali uczuć. W tradycji Rycerskiej koń reprezentuje ciało astralne - to ciało pragnieniowe, które prowadzi nas poza to czego nasza świadomość pragnie w rzeczywistości. Haiaiel jest Rycerzem, który z poziomu naszego ciała mentalnego (jeśli jest ono odpowiednio ukształtowane) pomaga w panowaniu nad ciałem astralnym tak, by można było go używać (a nie być przez nie wykorzystywanym) do panowania nad ciałem snu. Opiekuje się żelazem, arsenałami i inżynierią wojskową. Chroni przed złymi zamiarami innych ludzi, uwalnia uciskanych.

W negatywnych aspektach przynosi niezgodę. Otacza opieką zdrajców i wszystkich tych, którzy stali się sławni z powodu popełnionych zbrodni. Sprzyja realizacji złych zamiarów, niekorzystnym wpływom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz