niedziela, 16 maja 2010

21 - 25 stycznia Umabel




Niech Twoja Miłość, Światło i Moc oświetli mój umysł i połączy mnie z promieniowaniem Światła boskiego.
Wzywam Cię słowami mego serca, abyś mógł działać zastępując mnie na drodze do realizacji celu mego wcielenia. Proszę, napełnij mnie Twym pomarańczowym płomieniem i utrzymuj teraz i zawsze w harmonii z Tobą. godz. 20,00 - 20,20
Jego imię oznacza : Podobieństwo, Przyjaźń, Analogia ; Bóg ponad wszelką rzecz, Przyjaźń w Bogu.
Obszary działania : Miłość Inteligencja Ewolucja / Postęp. Pozwala zbliżyć się do naszej duszy, oświetlając nasze uczucia miłości lub przyjaźni. Odpowiada na każdą prośbę poprawienia stosunków uczuciowych. Przynosi błyskotliwy mental łącząc wszelkie umiejętności analizy i syntezy z żywą i przenikliwą refleksją. Jest połączeniem romantycznego i naukowego umysłu.
Jako Anioł Opiekun wymaga pracy nad wyższym mentalem abyśmy mogli osiągnąć w nas rzeczywisty wymiar naszej istoty; by w każdej myśli Boskie Ja Jestem było obecne i oświetlało nasze rozumowanie.

W negatywnych aspektach rządzi wolnomyślicielami i ludźmi, którzy dostarczają sobie pasji przeciwnych prawom natury. Popiera rozpustę, miłość zastępuje używkami w różnym rodzaju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz