poniedziałek, 17 maja 2010

13 - 16 grudzień Nanael


13 - 16 grudzień Nanael

Niech Twoja Moc Miłości wypełni moje serce tęczą boskiego światła abym otworzył się na promieniowanie miłości we mnie i wokół mnie.
Oświetl moje myśli, uczucia i działania abym w ciszy kontemplował zrozumienie siebie i boskiego porządku. godz. 17,20 - 17,40
Jego imię znaczy : Drabina Jakuba ; Bóg, który poniża zarozumiałych ; Porozumienie duchowe - jest Aniołem Lekarzem.
Obszary działania : Misja życiowa Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Zdrowie / Uzdrawianie Inteligencja. Wprowadza do naszych serc krople boskiej miłości, której wibracja wypełniona miłością i współczuciem pozwoli otworzyć nasze serca na energię Światła i promieniować tą Miłością wokół nas.
Wymaga byśmy promieniowali miłością naszego boskiego Ja Jestem a nie naszego ja - moje .
Jako Anioł Opiekun prowadzi nas w wewnętrznych poszukiwaniach. Wspomaga przy omijaniu pułapek naszych małych demonów, wszystkich negatywnych mocy, które nie pozwalają nam ewoluować. Umieszcza w nas, poprzez swoje promieniowanie, moc Miłości - Światła. Pomaga w walce z przeciwnościami gdyż zna dobrze niestałość i ułomność ludzkiej natury. Pragnie byśmy osiągnęli wyższą wiedzę, wyższy poziom duchowego rozwoju. Wzmacnia więzi duchowe pomiędzy człowiekiem a Bogiem.

W negatywnym aspekcie rządzi ignorancją oraz złymi cechami ciała i duszy. Zsyła przeciwności gdyż dzięki temu łatwiej może sprowadzić na złą zdradę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz