niedziela, 16 maja 2010

04 - 08 październik Rehael


04 - 08 październik Rehael

Niech Twa ozdrowieńcza Moc Miłości uleczy wszelkie moje rany duszy i ciała.
Obdarz mnie inteligencją, szybkością rozumienia i siłą słowa aby służyły mi w dążeniu do światła. godz. 12,40 - 13,00
Jest Aniołem Lekarzem, jego imię znaczy : Bóg, który przyjmuje grzeszników ; Podporządkowanie się linii tradycji.
Obszary działania : Miłość Ewolucja / Postęp Zdrowie / Uzdrowienie Praca.
Jako Anioł Opiekun wymaga panowania nad mentalem poprzez siłę naszej własnej woli. Przestaniemy być wtedy więźniami naszego niższego mentalu. Przynosi moc konkretyzacji naszych pomysłów poprzez działanie w chwili, gdy angażujemy się w Drogę Wojownika Światła. Prosi o szukanie głębokiej motywacji naszych czynów, które powinny objawiać się na planie materialnym oraz energii istniejących na planach subtelnych a nie będących wyciekami naszego Boskiego JA poprzez aktywność, która nie daje nam czasu na wątpliwości.
Generalnie odpowiada za zdrowie i długowieczność. Wzmacnia moralnie i fizycznie. Wspomaga uzdrawianie na poziomie fizycznym jak i duchowym. Wspiera w ponoszeniu odpowiedzialności, podejmowania decyzji, poprawie każdej sytuacji i rozwiązywaniu wszelkich problemów. Zło musi odstąpić, dobro triumfuje.

W negatywnym aspekcie jest nazwany Śmierć Ziemi, jest najbardziej okrutnym bytem. Szerzy zło, choroby nerwowe, nienawiść. Wprowadza zamęt w stosunki rodzinne, uosabia agresję pozbawioną rozumu i skrupułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz