niedziela, 16 maja 2010

03 -07 listopad Sealiah


03 -07 listopad Sealiah

Niech moc wibrującej energii słów " Jestem Tym, Który Jest " przebudzi moją świadomość na źródłową prawdę i otworzy moje serce na współczującą miłość.
Uczyń mnie tak jasnym jak słońce abym jedynie przez swoją obecność promieniował światłem bez potrzeby mówienia by je wyrazić. godz. 14,40 - 15,00
Jest Aniołem Lekarzem, jego imię znaczy : Bóg motor wszystkich rzeczy ; Tchnienie Boga ; Wola odnaleziona.
Obszary działania : Ewolucja / Postęp Zdrowie / Uzdrawianie Praca.
Jako Regent Sefiry Tifereth jest przekazicielem ognia słonecznego i reprezentuje pełnię duchowości, otwarty kanał dla uzdrowienia ciała i duszy.
Jako Anioł Opiekun wymaga rzeczywistej pracy nad ego tak, by Ja przemieniło się sukcesywnie w Jam Jest i w ostatecznym stadium w byt bezpodmiotowy na planie buddystycznym i atmicznym. Zapala swoje pełne światło by oświetlić nasze czyny i wszystkie sytuacje naszego życia. Jest motorem Wszechświata. Przynosi życie i zdrowie całej Naturze, energię w każdym przejawie życia. Opiekuje się wegetacją i urodzajem, hodowlą bydła, płodami rolnymi.
Prosi byśmy przygotowali nasze serca do przyswojenia Energii chrystusowej Miłości Współczującej. Jest okiem boskim, wobec którego obnażamy się takimi, jakimi jesteśmy w naszej prawdzie źródłowej. Jego energia pobudza wszystko dokoła, zmienia każdą sytuację na lepszą. Przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w każdym przedsięwzięciu. Swoich podopiecznych prosi by pracowali nad sobą dopóty, dopóki będą zdolni promieniować Światłem jedynie przez swoją obecność, bez potrzeby mówienia by je wyrazić.
Pomaga odnaleźć swoją tożsamość, podnieść się z kolan, zregenerować siły. Wzmacnia siły witalne, ciało i kości. Może spowolnić bądź złagodzić proces starzenia się.

W negatywnym aspekcie rządzi atmosferycznymi zjawiskami - powoduje uciążliwe gorąco bądź dominujący chłód, wielkie susze bądź nadmierną wilgotność. Wpływa na znaczące pogorszenie się sytuacji. Sprowadza klęski w przedsięwzięciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz