poniedziałek, 17 maja 2010

17 -21 grudzień Nithael


17 -21 grudzień Nithael

Proszę, przeniknij każdy krok mojego życia świadomością energii wszechmiłości abym we wszystkim dostrzegał boskie światełka serca.
Składam mój smutek i moje cierpienie w Twoje współczujące promieniowaniem miłości i otwórz moją różę serca. godz. 17,40 - 18,00
Jest Aniołem Lekarzem i jego imię znaczy : Król Niebios ; Królestwo Boże ; Uprawnienie do sukcesji.
Obszary działania : Opieka Pieniądze Zdrowie / Uzdrawianie.
Regent Sefiry Netzah. Jego wibracja jest uzupełniona miłością i współczuciem. Prosi byśmy otworzyli nasze serce na energie Światła i promieniowali tą Miłością wokół nas.
Jest Aniołem Wszechmiłości i jeśli go przywołamy, zrobi nam prawdziwą transfuzję Miłości Bożej, która będzie nas regenerować podczas wielu, wielu dni co pozwoli nam ponownie wyruszyć z lekkim sercem na ścieżkę ewolucji. Pomaga wyjść poza małe lub wielkie cierpienia, które mogą nas spotkać na co dzień w naszym życiu uczuciowym. Daje nam zwycięstwo w walkach, które musimy prowadzić w tym zakresie.
Jako Anioł Opiekun zapewnia siłę i stabilność prawowicie rządzonym państwom. Obdarza długowiecznością, zdolnością odczuwania litości. Swoich podopiecznych chroni przed wypadkami i upadkami. Jest wszędzie tam gdzie grozi niebezpieczeństwo utraty zdrowia i zapobiega przykrym tego konsekwencjom. Szczególną opieką otacza dzieci. Wszystkim ludziom natomiast, bez względu na wiek, daje poczucie bezpieczeństwa podobne do tego, które ma kochane i zadbane dziecko.

W negatywnym aspekcie doprowadza do ruiny wielkie imperia. Powoduje rewolucje i przewroty. Rządzi ludźmi obalającymi władzę i autorytety. Roztacza cierpienie, brak pokory, agresywność.
Tłumi radość życia jako takiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz