niedziela, 16 maja 2010

13 - 17 listopad Asaliach


13 - 17 listopad Asaliach

Niech Twoja emanacja boskiego światła przebudzi moją świadomość na wewnętrzną prawdę. Uczyń mnie uważnym na wszelkie dawane mi znaki abym dostrzegał w nich wsparcie kochającego mnie wszechświata.
Uwolnij mnie od wszelkiej niezgody płynącej do mnie teraz i na zawsze. godz. 15,20 - 15,40
Jego imię znaczy : Światło Boże ; Kontemplacja ; Bóg sprawiedliwy, który wskazuje prawdę.
Obszary działania : Ewolucja / Postęp Miłość inteligencja Misja życiowa.
Jest przewodnikiem prowadzącym przez kanał światła. Pomaga w odbiorze przekazów z niewidzialnego i wprowadzeniu ich w naszą świadomość, przebudzenia. Oświetla najwyższy mental i łączy w nas energie Ziemi i Nieba. Wymaga byśmy zawsze byli w stanie wewnętrznej prawdy.
Jako Anioł Opiekun oczekuje pracy nad podnoszeniem się ku wyższemu poziomowi mentalnemu, tak by można było odebrać jego przekazy. Jeśli sami dla siebie jesteśmy wystarczająco światliści i jeśli potrafimy być receptywni, będziemy mogli zrozumieć nauki, które nam przekazuje, a które dotyczą harmonii Wszechświata i jego funkcjonowania. Jeśli potrafimy być prawdziwi w stosunku do samych siebie pozwoli nam zrozumieć prawdę innych bytów, które nas otaczają i pomoże nam uzyskać umiejętność rozróżniania bez popadania w ocenianie. Z tego tytułu nosi imię Krzewiciela Prawdy.
Prowadzi ku Nieprzejawionemu lecz aby można było z nim iść , trzeba przedtem odnaleźć iskrę tego światła w sobie. Pozwala także jeśli uciszymy wewnętrzny dialog pochwycić głos naszego niewidzialnego Przewodnika i otrzymać jego przekazy. Podopiecznych chroni przed niemoralnym zachowaniem i skandalami. Wzmacnia ich majątek, uszlachetnia dusze, rozjaśnia umysł.
W negatywnym aspekcie panuje nad niemoralnymi i skandalicznymi aktami. Także nad tymi, którzy szerzą niebezpieczne schematy postępowania. Preferuje oszustwa, zdrady, kłamstwa, umysłową tępotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz