niedziela, 16 maja 2010

16 - 20 stycznia Mitzrael




Niech Twoja Miłość, Światło i Moc oświetli mój umysł i przebudzi mnie zawsze na plany poznania.
Proszę napełnij mnie Twą pomarańczową energią i pomóż mi kroczyć właściwą drogą ku celowi mego wcielenia. godz. 19,40 - 20,00
Jego imię oznacza : Anioł Lekarz ; Bóg, który powoduje ulgę wśród uciskanych ; Misja Boża, Naprawa.
Obszary działania : Eliminacja karmy Zdrowie / Uzdrawianie Inteligencja Praca Jako Anioł Opiekun wymaga synchronizacji naszych myśli, kierowania ich zawsze we właściwym kierunku w stronę Ducha. W ten sposób nasze słowo, jeśli będzie zgodne z naszymi czynami, będzie słowem właściwym. życzy sobie równowagi miedzy czasem na refleksję, na myślenie a czasem akcji.
Zapewnia psychiczne zdrowie, uwalnia prześladowanych bądź represjonowanych. Obdarza talentem i dystynkcją. Jest Aniołem dającym Słowo poprzez związek między ciałem mentalnym i ciałem przyczynowym temu, który jest doskonale zrównoważony w różnych ciałach. Słowo jest połączeniem głosu serca i głosu rozróżnienia : jeden bez drugiego nigdy nie będzie stwórcą.

W negatywnym aspekcie czuwa nad wszystkimi niesubordynowanymi bytami. Wpływa na złe fizyczne i moralne cechy. Utrudnia bądź uniemożliwia wyjście z psychicznej choroby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz