niedziela, 16 maja 2010

15 - 20 kwietnia Lelahel


15 - 20 kwietnia Lelahel

Proszę abyś przyniósł mi zrozumienie tajemnicy piękna, prawdy i miłości, których płomień nigdy nie gaśnie. Niech Moc Twojej emanacji przeniknie wszystkie plany mego istnienia.
Wyślij mi Twe dobroczynne światło by napełniło mnie uzdrowieniem. godz. 01,40 - 02,00
Jest Aniołem Lekarzem, Jego imię znaczy : Bóg wychwalany ; Dobroczynność Boska ; Światło.
Obszary działania : Miłość Pieniądze Inteligencja Sprawiedliwość Zdrowie / Uzdrawianie Misja życiowa. Jest Aniołem Iluminacji, Oświecenia. Dzięki niemu i wykorzystaniu naszej intuicji możemy spostrzec w jednej chwili ogrom miłości Niewcielonego dla nas i dla całego jego Stworzenia. Jest Strażnikiem Świątyni Wewnętrznej, do której może wejść jedynie ten, który znalazł Mistycznego Graala, Kielich Serca ... Sprawuje władzę nad miłością, sztuką, nauką, fortuną i sławą.
Od swoich podopiecznych jako Anioł Opiekun wymaga rozbudzenia artystycznej wrażliwości poprzez częste kontakty z pięknem pod każda postacią; obserwacji cudów Natury i sycenie się nimi. Wiem, że nic nie wiem - to dewiza przekazywana przez Lelahela, ponieważ prawdziwa mądrość uczy pokory wobec własnej wiedzy, będącej kroplą światła w oceanie. Ostrzega też przed uciekaniem się do niedozwolonych środków bądź chorobliwą ambicją, która już niejednego zgubiła.

W negatywnych aspektach rozwija nadmierną ambicję. Kusi by wywyższać się ponad innych. Opiekuje się wszystkimi tymi, którzy szukają szczęścia oraz sławy, wykorzystując w tym celu wszelkie nielegalne i niedozwolone środki.

1 komentarz:

  1. witam bardzo cieplutko
    wczoraj gdy rano wstałem patrząc w lustro czułem się zupełnie inaczej niż zawsze odczuwałem coś kobiecego w sobie jakąś obecność jakby kobiety w sobie położyłem się z kupiłem i zacząłem pytać kto jest we mnie usłyszałem lelahel,zaraz po tym poszedłem do komputera zobaczyć kto to taki okazało się anioł Lelahel
    moje pytanie czy to jest normalne przy przebudzeniu kundalini że otrzymujemy wsparcie z góry czy ktoś miał podobne zdarzenia

    OdpowiedzUsuń