poniedziałek, 17 maja 2010

03 - 07 grudzień Hahasiah


03 - 07 grudzień Hahasiah

Niech Twoja Moc Miłości współczującej i ofiarowującej pojedna mnie z energią Matki - Ziemi, moją matką ziemską i matką wewnętrzną. Proszę, odbuduj tę więź i uzdrów wszelkie moje relacje uczuciowe.
Utrzymuj mnie w doskonałej harmonii z samym sobą poprzez podpowiedzi mojego przewodnika duchowego. godz. 16,40 - 17,00
Jest Aniołem Lekarzem, jego imię znaczy : Bóg Ukryty ; Błogosławione widzenie ; Medycyna Uniwersalna ; Kamień Filozoficzny.
Obszary działania : Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Zdrowie / Uzdrawianie Misja życiowa.
Jako Anioł Opiekun ma mocną lecz łagodną wibrację, silną i czułą jednocześnie. To Mistrz, który uczy zarówno poprzez Miłość, którą daje swym uczniom, jak i poprzez wiedzę, którą im przekazuje. Podążającym jego Ścieżką daje możliwość ukończenia z sukcesem misji odkupieńczych. Lecz zanim będziemy marzyć o ratowaniu innych musimy sami zacząć być w doskonałej harmonii z samym sobą .Wymaga duchowego wzniesienia duszy. Pracuje na Drodze, która wiedzie od Miłości do Wiary i Nauczania Duchowego. Aktywnie uczestniczy w uzdrowieniach duchowych, o które proszą cierpiący. Przywraca fizyczne i duchowe zdrowie, przynosi misją odkupienia, sprzyja adaptacji. Pragnie by jego podopieczni wznosili na wyżyny swoje dusze, odrywali mądrość.

W negatywnym aspekcie opiekuje się szarlatanami i wszystkimi, którzy zawodzą zaufanie innych, obiecując im niezwykłe rzeczy. Obce są im odkrycia, głód wiedzy. Nieżyczliwi, pozbawieni współczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz