niedziela, 16 maja 2010

29.08 - 02 wrzesień Vasariah


29.08 - 02 wrzesień Vasariah

Niech Twoja Moc Miłości i Łagodności przyniesie ochronę mnie i mojej ziemskiej i duchowej rodzinie. Udziel mi swojego wsparcia w panowaniu nad moją emocjonalnością i sferą iluzji.
Utrzymuj mnie w stałej harmonii z sobą i sprawiedliwości wobec siebie i innych.
godz. 10,20 - 10,40
Jego imię znaczy : Sprawiedliwość Łagodna ; Bóg sprawiedliwy ; Dobroczyńca boski.
Obszary działania : Sprawiedliwość Ochrania przed każdą postacią zewnętrznej agresji jak i negatywnymi projekcjami dolnego astralu.
Wyjaśnia przyczyny skutków, które odczuwamy. W pracy dla Ziemi pozwala połączyć się z jego mocą i mądrością by zharmonizować poprzez wrażliwość i intuicję nasze energie z otaczającymi nas mocami i przyczynić się do energetycznego oczyszczenia Ziemi.
Jako Anioł Opiekun prosi byśmy lepiej gospodarzyli w codziennym życiu naszym odczuwaniem emocjonalnym. Pomaga w sprawach finansowych. Wspiera w obiektywnym postrzeganiu ludzi i sytuacji, w wydawaniu sprawiedliwych wyroków.

W negatywnym aspekcie rozwijają wszystkie złe cechy duszy i ciała, w tym melancholię i depresję. Prowokują do życia w świetle iluzji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz