niedziela, 16 maja 2010

20 - 24 luty Eyael


20 - 24 luty Eyael

Niech Twoja Miłość, Światło i Moc połączy mnie z przekazicielem wiary, radości i mądrości abym w kreatywnych aktach woli doświadczył siły mojego ducha.
Proszę bądź przy mnie blisko i niech Twoja kosmiczna emanacja utrzymuje mnie na zawsze w harmonii z Tobą. godz. 22,00 - 22,20
Również Ayael, Anioł Lekarz oraz : Bóg, przysmak dzieci ludzi, Konserwator świata, Trans substancja.
Obszary działania : Zdrowie / Uzdrawianie Inteligencja Ewolucja / Postęp Misja życiowa.
Jako Anioł Opiekun przekazuje wartości Wiary, Radości i Mądrości. Pomaga przebudzić te wartości a także zrozumieć i przyswoić prawa, które zawiadują naszym światem. Prosi o pracę nad naszą wolą w celu jej wzmocnienia i ominięcia pułapek władzy i iluzji. W pracy dla Ziemi pomaga nam z wielką mocą we wszystkich rytuałach związanych z Księżycem, by zmaterializować na Ziemi energię promienia Woli i Władzy w połączeniu z Mistrzem Mojra. Rządzi wszelkimi zmianami, zawiaduje długowiecznością żywych istot oraz trwałością martwych rzeczy. Odsłania tajemnice naszych wcieleń aczkolwiek wymaga przy tym naszej zgody oraz gotowości umysłu, bowiem niektóre życiorysy bywają niespodziewane i bardzo szokujące.

W negatywnych aspektach prowokuje błędy, wywołuje uprzedzenia. Czuwa nad tymi, którzy propagują błędne schematy. Sprowadza na manowce wiedzy mamiąc złudnym blaskiem wielkości i możliwością osiągnięcia nadprzyrodzonych mocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz