niedziela, 16 maja 2010

18 - 22 listopad Mihael


18 - 22 listopad Mihael

Proszę, przynieś mi światło pochodni "Bożego Ognia" abym mógł podążać za nim w pełnej harmonii, wierności i miłości. Pozwól aby pochodnia skierowana wprost na mnie nie oślepiła mnie, gdy pogrążony jestem w ciemności mojej nocy ale stała się moim wybawieniem. godz. 15,40 - 16,00
Jego imię znaczy Bóg, Ojciec ratujący ; Traktat boski ; Początki, zasiewanie.
Obszary działania : Miłość Płodność / żyzność Eliminacja Karmy Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Jest ostatnim Aniołem chóru Cnót, który to chór pracuje nad głębokim Ja tzn. nad tym, kim w rzeczywistości jesteśmy poza pozorami. Pomaga zrealizować równowagę między Yin i Yang tak, by zaistniał w nas pra androgen.
Przynosi swoją pomoc w rozwijaniu intuicji. Wymaga wierności uczuciowej i przyjacielskiej. Powoduje, że nasza boska część zaczyna wibrować poprzez dynamizację zasady Miłości totalnej, która pochodzi od El, Niewcielonego.
Jako Anioł Opiekun prosi o pracę nad równoważeniem Yin i Yang tak byśmy mogli odnaleźć kosmicznego Androgen a w nas i naszym sposobie życia. Pracuje na drodze materializacji energii Chrystusowej na naszym planie wcieleniowym. Jeśli angażujemy się na tej Drodze, oświetli On naszą świadomość i da jasną intuicję. Będzie także chronił nasze dzieła fizyczne i duchowe. W życiu codziennym prosi o promieniowanie ku innym Światłem Ja Jestem, które jest w nas, o wzajemne adaptowanie się poprzez wyczuwanie własnych potrzeb.
Przychodzi by nam przypomnieć, że kiedy jesteśmy pogrążeni w ciemnościach nocy pochodnia, która jest skierowana prosto w nas, jedynie nas oślepia i nie pomaga wcale posuwać się do przodu. W ten sposób czyjeś światło nie ma żadnej przydatności jeśli nieumiejętnie jest skierowane, a przede wszystkim jeśli nie umie się przystosować jego intensywności do rodzaju nocy, pośród której się znajduje ten, którego chcemy oświecić.
W negatywnych aspektach rządzi zbytkiem, bezpłodnością, bezdzietnością oraz niestałością. Wprowadza zamęt w związki małżeńskie, partnerskie, wywołując zazdrość, niepokój, konflikty, brak poszanowania. Uwagę zwraca brak wyrozumiałości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz