niedziela, 16 maja 2010

16 -21 czerwiec Caliel


16 -21 czerwiec Caliel

Niech Moc Twej Sprawiedliwości ukaże mi prawdziwą drogę ewolucji mojej duszy.
Fioletowy Ogniu boskiej mądrości zapłoń w moim sercu i natchnij mnie inspiracją w pokonywaniu wszelkich trudności życia. godz. 05,40 - 06,00
Jego imię znaczy : Sprawiedliwość ; Bóg gotów spełnić prośby ; Sąd Boży.
Obszary działań : Miłość Zdrowie / Uzdrowienie Sprawiedliwość Opieka Ewolucja / Postęp.
Jako Regent Sefiry Binach odgrywa specyficzną rolę pomiędzy Mistrzami Karmy. Jest tym, który może pomóc zrozumieć i przyswoić lekcje doświadczeń karmicznych, które są naszym udziałem w życiu. Wymaga dyscypliny i determinacji na wybranej drodze pomaga posiąść cierpliwość i wytrwałość niezbędną do tego by dojść do celu naszego wcielenia. To uprzywilejowany Instruktor każdego angażującego się w poszukiwanie celu swojej inkarnacji.
Jako Anioł Opiekun ochrania w życiowych walkach i sprawia, ze triumfuje prawda. Jest odkrywającym prawdę. Pomaga w wywiązywaniu się z przyjętych zobowiązań. Prosi byśmy nie obmawiali, nie krytykowali, lecz umieli zaakceptować innych ponad ich oczywistymi słabościami, które są też naszym udziałem. Obdarza umiłowaniem prawdy, uczciwością, odwagą, determinacją, wrażliwością i charyzmą.

W negatywnym aspekcie jego podopieczni lubują się w skandalicznych procesach. Są nieuczciwi, gwałtowni, wzbogacają się kosztem swoich klientów. Używają słowa by kłamać i oszukiwać. Manipulują faktami, stosują półprawdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz