niedziela, 16 maja 2010

11 - 15 czerwiec Laubiach


11 - 15 czerwiec Laubiach

Niech Twoja Moc Uzdrowienia napełni mnie wytrwałością do pracy nad sobą na wszystkich poziomach mojego istnienia.
Zapłoń we mnie Fioletowym Płomieniem kosmicznej mądrości i uczyń mój umysł umysłem światła abym teraz i zawsze kroczył drogą środka ku celowi mojego wcielenia. godz. 05,20 - 05,40
Znany też jako Lauviah, jego imię znaczy : Bóg Uwielbiany ; Odkrywca Imienia ; Objawienie ; jest Aniołem Lekarzem.
Obszary działania : Miłość Inteligencja Sprawiedliwość Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Zdrowie / Uzdrawianie.
Jako Anioł Opiekun prosi o pracę nad płynnością, adaptacją w myśleniu i w czynach by można było łatwiej odbierać głos wewnętrznego Przewodnictwa. Daje siłę charakteru, determinację a także cierpliwość w obliczu doświadczeń w naszym życiu.
Jest Aniołem Surowości, który pomaga ewoluować z akceptacją i dystansem. Pracuje nad ciałem snu, pomaga w zrozumieniu i odczytaniu symbolicznych przekazów przyniesionych przez sny. Jego podwójna energia pozwala zaangażowanym na drodze duchowej oprzeć się na naukach i pra wiedzy tak, by po ich przyswojeniu, wznieść się ku przekazywaniu nauczania zaadaptowanego ponownie do czasoprzestrzeni, w której się znajdują. Uwalnia od obaw, wewnętrznych rozczarowań, ograniczeń, bagażu wspomnień, stresu, nerwic. Przywraca utracone uczucia, sprzyja odnawianiu kontaktów ze starymi przyjaciółmi.

W negatywnym aspekcie podkreśla ateizm, bezbożność filozofów. Opiekuje się ludźmi, którzy atakują dogmaty religijne. Nieodpowiedzialność, daleko zaawansowane nerwice, depresje, brak akceptacji, odrzucanie doświadczeń karmicznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz