niedziela, 16 maja 2010

06 - 10 styczeń Yeialel



Niech Twoja Miłość, Światło i Moc przyczyni się do utrzymania mej wewnętrznej ciszy, cierpliwości i wytrwałości. Rozpal we mnie Ogień Wiecznej Wiedzy i Mądrości aby Twój blask w niebiański sposób uczynił mój umysł, umysłem światła.
Proszę by Twa pomarańczowa energia napełniła mnie teraz i zawsze. godz. 19,00 - 19,20
Inaczej zwany Yeyalel. Oznacza : Anioł Lekarz; Bóg spełniający prośby pokoleń; Kowal Boży, siła mentalna.
Obszary działania : Miłość Zdrowie / Uzdrawianie Misja życiowa Sprawiedliwość Eliminacja karmy
Jako Anioł Opiekun wymaga by nasza refleksja była dogłębna byśmy dali sobie czas, by można było poruszyć wszystkie aspekty zagadnień, które studiujemy. Przynosi swoją pomoc we wszystkich doświadczeniach życia by ułatwić nam zrozumienie rzeczywistej natury lekcji, które się w nich zawierają.
Uczy, że mądrość pochodzi z tego co umieliśmy zrozumieć z doświadczeń będących naszym udziałem a nie z książek, w których nic nie znajdziemy poza tym co zrozumieli inni z własnych doświadczeń. Ułatwia rozumienie obciążeń karmicznych dotyczących nas w obecnym wcieleniu i daje możliwość ich rozpuszczenia.

W negatywnych aspektach rządzi gniewem. Szczególną opieką otacza zabójców, zbrodniarzy. Pozbawia mądrości, przyczynia się do dekoncentracji, wzmacnia pesymizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz