niedziela, 16 maja 2010

16 - 20 maj Hahaiah


16 - 20 maj Hahaiah

Niech Twoja obecność wypełni mnie Spokojem, Miłością i Prawdą abym odkrył i obudził w sobie wojownika światła. Pomóż mi wznieść się na wyższe plany świadomości.
Zapłoń niebiańską błyskawicą doskonałości. Ochroń mnie teraz i zawsze przed wszelką niezgodą płynącą do mnie. godz. 03,40 - 04,00
Jego imię znaczy : Schronienie ; Bóg - Schronienie ; Powiernik Boga.
Obszary działania : Miłość Inteligencja Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Ewolucja / Postęp. Jest jednym z Wojowników Światła. Wysyła swoją energię z szybkością błyskawicy. Opiekuje się istotami, które muszą stawiać czoła wrogości. Można go przywołać, gdy wokół nas czujemy siły ciemności : oświetli je swoim żywym światłem i pozwoli nam ujawnić w tym momencie naszą prawdziwą osobowość. Daje pełną ochronę przed przeciwnościami losu. Swoją władzę roztacza nad umysłem, marzeniami oraz odsłania ludziom ukryte tajemnice. Wskazuje drogi rozwiązania problemów, pomaga w rozwiewaniu wątpliwości. Umiejętnie łączy powodzenie i miłość.
Jako Anioł Opiekun wymaga od swych podopiecznych by łagodzili swoje pioruny, którymi mają zwyczaj uderzać w bliskich. Może im pomóc w panowaniu nad silną energią, która posiadają poprzez jedną ze wschodnich sztuk walki (Aikido, Taekwondo, Karate, Kung-Fu itp.) lub poprzez magnetyzm - w uzdrawianiu. Pomaga unikać agresji, dewiacji, impulsywności. Pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji, poznawaniu prawdy - jaką by nie była. Przynosi w darze opiekę Boskiej Opatrzności i Miłości. Swoich podopiecznych obdarowuje mądrością, umiejętnością prawidłowego odczytywania i interpretowania symboli odsłanianych podczas snu.

W negatywnym aspekcie rządzi brakiem dyskrecji, kłamstwami. Otacza opieką nadużywających zaufanie innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz