niedziela, 16 maja 2010

10 - 14 luty Dambiah


10 - 14 luty Dambiah

Niech Twoja Miłość Światło i Moc wypełnią mnie i przemienią, abym połączony z wibracją Mistrzów Fioletowego Płomienia zintegrował wszelką niezgodę w sobie i wokół mnie.
Proszę Cię abyś siłą kosmicznego zwycięstwa wyprowadził mnie ze świata iluzji w krainę mądrości intuicyjnej. Niech Płomień Wszechmiłości pozostanie zapalony w moim sercu na zawsze. godz. 21,20 - 21,40
Jego imię oznacza : Bóg, fontanna mądrości ; Uspokojenie Boga.
Obszary działania : Pieniądze Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, prominencja . Przekazuje energie Ery Wodnika poprzez nasz wyższy mental i intuicję. To Anioł Intuicyjnej Mądrości nagłej inspiracji, czystej, natychmiastowej, rodzaj Eureki! Przynosi swoje nauczanie w momencie, a którym najmniej się go spodziewamy. Dlatego właśnie w chwili, gdy się do niego zwracamy możemy prosić go o inspirację lecz nie oczekujmy natychmiastowej odpowiedzi. Inspiracja przyjdzie gdy nasza psychika połączona z energią księżycową i naszym ciałem astralnym będzie w harmonii z naszym Supermentalem, połączonym z uraniczną energią i naszym ciałem anielskim.
Jako Anioł Opiekun wymaga szacunku dla wody i prosi byśmy wysyłali światło ku Oceanom i Duchom Mórz. Pomaga w pracy nad oczyszczaniem naszych uczuć i pozwala nam uspokoić nasze wewnętrzne huragany.

W negatywnym aspekcie rządzi burzami, katastrofami statków, utonięciami. Patronuje nieszczęśliwie zakończonym ekspedycjom. Wprowadza zamęt w radiestezyjnych poszukiwaniach, sprzyja psychicznym zaburzeniom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz