niedziela, 16 maja 2010

26 - 30 kwiecień Cahetel


26 - 30 kwiecień Cahetel

Niech Twoje światło wypełni mnie czułością i łagodnością abym otworzył się na odczuwanie i dawanie miłości wszystkim, których spotykam.
Uwolnij mnie, uzdrów i oczyść a gdy orzekniesz, że jestem przemieniony, wznieś mnie na skrzydłach zwycięstwa ku promieniowi wiecznego życia. godz. 02,20 - 02,40
Jego Imię znaczy : Błogosławieństwo Boże ; Bóg Wspaniały ; Pracownik Boży.
Obszary działania : Płodność / żyzność Sprawiedliwość Pieniądze Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Ewolucja / Postęp. Dąży do obudzenia w każdym najwyższego planu astralnego by oświetlić Boskim Światłem to, co jest w nas i pomóc nam wejść na Drogę Przebudzenia. Wymaga byśmy uświadomili sobie niebezpieczeństwo iluzji, złudzenia, mai tak wobec nas samych jak i innych oraz tego co wydaje się nam, że czujemy, widzimy czy też słyszymy - co często jest tylko i wyłącznie projekcją naszej świadomości w niskim astralu. Przekazuje Boskie błogosławieństwo, zapewnia ochronę przed napadami, kradzieżami, wypadkami, fałszywymi oskarżeniami. Przychodzi by uduchowić nasze wewnętrzne wody przynosząc im Ogień atomu - ziarna Boskości.
Jako Anioł Opiekun wymaga od swych podopiecznych by otworzyli się z dużą wrażliwością na energię Miłości Boskiej i okazywali ją wszystkim, z którymi się zetkną.

W negatywnych aspektach prowokuje do wszystkiego co jest szkodliwe dla szeroko rozumianej agrokultury. Pobudza do bluźnierstwa przeciwko Bogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz