niedziela, 16 maja 2010

02 - 06 lipiec Nelchael


02 - 06 lipiec Nelchael

Niech Twoja moc emanacji przebudzi we mnie wojownika światła, miłości, prawdy i pokoju. Fioletowy Ogniu zapłoń w serca mego wnętrzu i uczyń moje ciało silnym, duszę jasną, a umysł - umysłem światła.
Uwolnij mnie od wszelkiej niezgody płynącej do mnie i utrzymuj w doskonałej harmonii z Tobą. godz. 06,40 - 07,00
Jego imię znaczy : Silne pragnienie miłości ; Bóg Jedyny i Wyjątkowy ; Oko Boga.
Obszary działania : Miłość Inteligencja Postrzeganie ezoteryczne, przeszłe życia, premonicja Ewolucja / Postęp Chroni przed siłami zła i pomaga uwolnić się od lęków. Oświetla to, co nie jest dostatecznie jasne w naszym mniemaniu. Działa na stres. Przywołany w okresie kłopotów materialnych, przedstawi rozwiązanie, które pozwoli wyjść zwycięsko z walk życiowych.
Jako Anioł Opiekun wymaga od swych podopiecznych by były w stanie wewnętrznego skupienia i pracowały nad własnym ego w celu rozwinięcia w sobie Wojownika Światła tak by mogły walczyć z negatywnymi formami i projekcjami astralnymi. Konieczne jest zatem zwracanie uwagi na formę fizyczną i regularne praktykowanie sportu mogącego przynieść cielesną równowagę niezbędną na planie fizycznym.

W negatywnym aspekcie są ignorantami, kierują się uprzedzeniami, popełniają błędy. Niesprawiedliwi, bez serca, nieczuli. Nie obca im jest czarna magia, niewierność, głupota, rozproszenie na wielu płaszczyznach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz